2007. november 16., péntek

Hamachi

A Hamachi nem más, mint egy freeware virtuális magánhálózat (VPN) kliens program. Képes két számítógépet egyszerűen egymáshoz kapcsolni virtuális magánhálózaton keresztül.

Hogy ez mire jó?
Például úgy játszhatunk interneten keresztül hálózatban, mintha közvetlenül össze lennének kötve gépeink hálókártya segítségével.

Telepítése debian csomagból a legegyszerűbb, ami itt található:
http://download.codigolivre.org.br/smallite/smallite/Hamachi/hamachi.deb

Telepítési segédlet itt:
http://hplinuxblog.blogspot.com/2007/11/programok-teleptse-ubuntu-alatt.html

Ha kell még infó, kérdezz!

4 megjegyzés:

  1. Szia!!! Koszonom szepen Atz igert postot:) Siman feltettem a deb-et (hala istennek ez nem okoz gondot:)) De miutan elinditom kiirja offline ,es ramegyek a felcsatlakozasra akkor kiirja hogy nem tud kapcsolodni... Egyebkent is nem kene jelszot kernie?:)

    VálaszTörlés
  2. Amugy en irtam Schaffer neven:) Csak kozbe en is nyitottam egy blogot:P

    VálaszTörlés
  3. Szia!

    Először is üdvözöllek a Linux bloggerek körében, látni fogod, hogy milyen összetartó kis csapat ez.

    Ami a Hamachit illeti, szerintem nem kell kérnie induláskor jelszót, csak ha csatlakozni akarsz egy meglévő hálózathoz. Sajnos nem használtam soha a programot Linux alatt,a kedvedért néztem utána, így nem tudom mi lehet a baj.
    Talán ha megpróbálnád forrásból telepíteni, az segítene.

    Egyébként pontosan milyen Linuxot használsz?

    HP

    VálaszTörlés
  4. Hello:) Ubuntu Gutsy:) Forrasbol is probaltam ,felismegy ,de hamachi-init parancs utan nem tortenik semmi:(

    VálaszTörlés