2007. november 29., csütörtök

Segítség

Szeretnék kérni egy kis segítséget, nálam tapasztaltabb Linuxos barátaimtól.
Kénytelen voltam új rendszert telepíteni, a vincseszter hibája miatt. Konkrétan kimúlt a 160 GB-os vinyó, és minden adatot magával rántott.
Felraktam csomagból a Brasero CD-író progit, de gondom van vele. Ez azért furcsa, mert régebben minden probléma nélkül használtam, és nagyon megszerettem.
Ahogy indítom, először semmi nem történik, majd maxra terheli a procit, annyira hogy még kilépni sem tudok. alt+ctrl+backspace, hogy újra induljon az X. Kezd is, de elakad. Ezt írja ki :
[xxxxx.xxxxx] hdc: Drive not ready for command
A "x"-ek helyén számok vannak, és ez a sor ismétlődik eltérő számokkal. Innen már csak a reset segít.

Próbáltam törölni, majd forrásból telepíteni, de ugyanez lett az eredmény. Lehet hogy az íróm adta fel a harcot?

HELP!

2 megjegyzés:

  1. Próbálj meg írni a Nautilus beépített írójával vagy mondjuk gnome baker-rel.

    VálaszTörlés
  2. A gnomebaker szépen fut, és meg is írja a CD-t, de valójában a korong üres marad. Természetesen a szimuláció nincs bekapcsolva. Úgy tűnik tényleg az író halt meg.:(

    VálaszTörlés