2008. május 10., szombat

Hogyan érd el könnyedén box.netes fiókodat?

A box.net 1Gb-os, bárhonnan elérhető tárhelyet ad. Arra használom (mármint a cikkíró), hogy feltöltsem e-könyveimet amik fontosak nekem, és amikért fizettem. Emiatt nem akarok őket elveszíteni. Azon gondolkozám, hogy miként érhetném el a fájlokat ubuntu alól.

Nos, erre van egy nagyon egyszerű lehetőség, hogy könnyedén csatlakozz a box.netes fiókodhoz. Ehhez el kell navigálni a Helyek/Csatlakozás szerverhez menüponthoz



Ezt az ablakot fogod látni.


A felhasználónévhez a saját felhasználónevet kell beírni.
A szerverhez írd be hogy www.box.net/dav
A kapcsolódási névhez bármit beírhatsz. Így néz ki a kapcsolódási ikon.



Ha duplán kattintasz, akkor a következő bejelentkező ablakot kell látnod.



Én kiválasztottam, hogy a rendszer jegyezze meg a jelszavam, mert nem szeretem begépelni.

Ezután csatlakozhatsz a szerverre.

Forrás: http://www.howtogeek.com/howto/ubuntu/how-to-access-your-boxnet-account-from-ubuntu-the-easy-way/

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése