2008. május 19., hétfő

Orkut

Üdvözöllek!

Néhány gondolatot szeretnék most leírni nektek, egyfajta értékelésként. A google analytics jelentéseiből látom, hogy napról napra gyarapszik az oldallátogatások száma. Ez nagy örömmel tölt el, mert nem hiábavaló az a sok-sok idő és energia amit az egészre fordítok. Van értelme ennek az egésznek, mert bár nagyon láma vagyok a linux terén, és csekély angoltudással rendelkezem, de talán tudok segíteni néhány embernek vele. Köszönöm neked/nektek hogy olvasol/olvastok! Igyekszem ezek után is minél több cikket lefordítani és segíteni a hazai ubuntu felhasználókat.

Más. Már elég régóta érlelődik bennem a gondolat, hogy létre kellene hozni a magyar ubuntu felhasználók számára egy jó kis közösségi oldalt. Tudom hogy itthon már Dunát lehetne vele rekeszteni...Valami hasonlóra gondoltam mint ami az IWIW-en van, de annál zártabbat vagy legalábbis jobbat. Sajnos nincs megfelelő informatikai tudásom hozzá, és hát az egész elég pénz és időigényes. A mai napon viszont rátaláltam a google saját közösségi oldalára az Orkutra. Ez hasonló mint a hazai oldalak, de szerintem jobb. Természetesen beregeltem, és létrehoztam egy csoportot is, az ubuntu felhasználók számára. Nem tudom mennyire van igény rá, de aki akar jelentkezhet ide. Több ország különböző linuxos közösségei megtalálhatók rajta, de hazánk nem képviselteti magát. Ezen szerettem volna változtatni. Tehát, itt a lehetőség. Engem Mihailov Ferenc (vagy fordítva) néven találtok meg (ez a becsületes nevem), a csoport neve pedig az Ubuntu Hungary. Akár nemzetközi linux felhasználókkal is könnyebb lesz tartani a kapcsolatot, és véleményt cserélni. A brazilok nagyon ott vanna, és nem véletlenül... De erről már több cikk is született.
Link: http://www.orkut.com
Regelni lehet meghívó nélkül is. Ha van google fiókod, akkor azzal a névvel és jelszó párossal be tudsz lépni.

Ragazzo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése