2013. augusztus 13., kedd

Deepin asztali környezet telepítése Ubuntu 13.04 alatt

Figyelmeztetés! Mivel a hozzászólások szerint a Deepin többeknek rendszerösszeomlást eredményezett, így mindenki csak saját felelősségére próbálja ki éles rendszeren! Előbb érdemes mindent menteni, vagy virtuális gép alatt próbálkozni. Amennyiben megér ennyit. 


A Deepin egy Ubuntu alapú disztribúció kínaiaknak kifejlesztve, ami tele van hasznos dolgokkal. Az első betöltés után azt veszed észre, hogy egyszerűen gyönyörű. (Nem én találtam ki, ez van a cikkben. Egyébként ez úgyis szubjektív.)
A téma áttekinthető, elegáns és felüdítő. (?)

Deepin asztali környezet telepítése

Első körben a források listáját kell szerkeszteni valamivel. Itt éppen így néz ki a dolog: (Szerintem még csinálj biztonsági mentést is róla)

sudo vi /etc/apt/sources.list

Add hozzá a következő sorokat

deb http://packages.linuxdeepin.com/deepin raring main non-free universe

deb-src http://packages.linuxdeepin.com/deepin raring main non-free universe


Mentsd el és lépj ki.

Most importálni és telepíteni kell a GPG kulcsot. 

wget http://packages.linuxdeepin.com/deepin/project/deepin-keyring.gpg

gpg --import deepin-keyring.gpg


sudo gpg --export --armor 209088E7 | sudo apt-key add -


Frissítsd a források listáját.

sudo apt-get update


Telepítsd a csomagot

sudo apt-get install dde-meta-core

Aki szeretné telepíteni a zenelejátszót és a beállítás panelt, akkor installálja a következőket is:

sudo apt-get install python-deepin-gsettings deepin-music-player deepin-software-center

Forrás: http://www.ubuntugeek.com/install-deepin-desktop-environment-on-ubuntu-13-04.html
További infók: http://www.linuxdeepin.com/feature

4 megjegyzés:

  1. Pokolian lassú a letöltés, a max 400b/s :O

    VálaszTörlés
  2. Köszi a posztot, eltávolított minden csomagomat, egy rahedli más tárolót visszatartott, irdatlan lassú volt a letöltés - és az eredmény: egy összedőlt rendszer. Köszi. Szedjétek le ezt a posztot.

    VálaszTörlés
  3. A poszt egyelőre marad,remélhetőleg másnak nem volt vele gondja. Sajnálom, hogy neked gondod volt vele. Direk rákerestem angolul nem nagyon találkoztam problémával. Természetesen minden beavatkozásnak lehet veszélye, ami a tárolókat érinti. Nekem is omlott már össze a rendszerem egy "sima" upgrade után.
    Mindenesetre a megjegyzésed fontos, akkor érdemes VB alatt próbálni, vagy legalábbis biztonsági mentést készíteni a rendszerről.

    VálaszTörlés
  4. Sziasztok,

    Én is feltettem a fentiek szerint és totál összeomlott az egész rendszerem, a vége az lett hogy újra kellett telepítenem, akinek nem fontos ne telepítse fel mert prórul járhat mint én.

    VálaszTörlés