2013. október 24., csütörtök

Login hiba Ubuntu 13.10-re történő frissítés után

Tehát az eredeti cikk szerint megtörtént az upgrade, majd bejelentkezéskor a felhasználónév és jelszó beírása után megint a login képernyő fogadta a usert.

Erre a következő megoldást írja a cikk:

A hiba a Cinnamon asztali környezettel van összefüggésben, ezért a teljes pakkot el kell távolítani. Nyomj egy Ctrl+Alt+F1-et amivel bejutsz a terminálba vagy használj SSH-t és futtasd a következő parancsot.

sudo apt-get purge cinnamon*
sudo apt-get autoremove

 Állítólag újraindítás után minden rendben működött.Ha van valakinek erre más megoldása ossza meg a többiekkel a komment mezőben. Köszönöm!

Forrás: http://www.ubuntugeek.com/fix-for-cant-login-after-upgrading-from-ubuntu-13-04-to-ubuntu-13-10.html

2 megjegyzés:

  1. nekem ez kubuntu alatt történt, nem segített semmi, csak a reinstall :(

    VálaszTörlés
  2. Én Kubuntu 12.04-en találkoztam hasonlóval, mikor is hozzáadtam a Kubuntu backports tárolót és ebből felfrissítettem a rendszert, de itt elég volt újra kiválasztani a Plasma környezetet a bejelentkező képernyőn.

    VálaszTörlés